Среда, 16.10.2024
ЗОШ №19
Меню сайта
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 202
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
В этот день...
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Архив записей
И о погоде...

Анкета

учасника І туру XX Всеукраїнського конкурсу «Учитель року»

1. Прізвище, ім’я та по батькові: Алексєєва Олена Олександрівна

2. Дата і місце народження: 8 червня 1974 року

3. Закінчила: Маріупольський гуманітарний інститут ДонДУ в 1996 році за спеціальністю «Українська мова та література, новогрецька мова»

4. Місце роботи: Комунальний заклад « Маріупольська загальноосвітня школа І- ІІІ ступенів   № 19», вул.Первомайська, буд.

5. Стаж роботи: Стаж загальний -19,5, педагогічний – 18 років

6. І  кваліфікаційна категорія

7. Звання: немає

8. Державні нагороди, відзнаки - немає

9. Класи, в яких викладаєте: 5, 8, 10 класи

10. Мова викладання – українська.

11. Проблема (тема), над якою працюєте:  Інтелектуальний розвиток учнів засобами технології розвитку критичного мислення.

12. Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються.

      У своїй роботі використовую такі технології та форми роботи:

      - технологія розвитку критичного мислення,

      - ігрові технології,

      - розвивальне навчання,

      - технологія проблемного навчання,

      - інтерактивні технології,

      - групові форми,

      - індивідуальне навчання.

13. Навчальна література, якою користуєтесь у процесі підготовки до уроку.

     1) Авраменко О.М., Коваленко Л.Т. Українська мова та література. Збірник тестових завдань.- К.: Грамота, 2008.

      2)Пометун О., Пироженко Л. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання. – К., 2004.

      3)Кроуфорд А., Саул В., Метьюз С., Макінстер Д. /Під наук.ред О.І.Пометун.Технології розвитку критичного мислення учнів. – К.: Вид-цтво «Плеяди», 2006.

      4) Підручники з української мови та літератури.

14. Авторські видання та публікації.

15. Моє педагогічне кредо:  Вчителя і дерево пізнають з плодів.

16. Мій педагогічний портрет

Ранок. Учитель швидко крокує до школи, тягнучи за собою свою малу дитину. Чому поспішає? Невже запізнюється? Часу до початку уроків ще досить. Але на неї чекають учні. Вони приходять до школи дуже рано, бо їм стільки треба розказати. І вчитель біжить, аби вислухати, розпитати, порадити, приголубити, посміхнутися. Усе, день розпочато, лунає дзвоник. Можна йти на урок.

І так щодня вчитель не ходить на роботу, щоб відпрацювати години. А проживає та переживає разом із дітьми все, що відбувається повсякчас:

                       Є професія у світі –

                       Серце віддавати дітям!

                       Серце вчителя безкрає,

                       Як би він його не краяв!  (С.Гордієнко)

Бо учитель – це не просто професія, це спосіб життя.

        Чи думала дівчинка, ставлячи оцінки лялькам, що стане вчителем. Мабуть, так. Бо після школи був інститут, практика в школі, які показали – не помилилась у виборі. Але перший же рік довів: оцінки, перевірка зошитів, гарні предметні знання вчителя – це не головне. У школі все набагато складніше. Тут слід бути й гарним оратором, і вихователем, і режисером, актором, психологом, лікарем водночас. Цього вимагає шкільне життя. А ще треба привчите себе і своїх учнів критично ставитися до будь-якої інформації, до постійного росту, самовдосконалення, бо життя не стоїть на місці, зміни відбуваються щодня:

                       Учитись важко, а учить ще важче,

                       Але не мусиш зупинятись ти.

                       Як дітям віддаси усе найкраще,

                       То й сам сягнеш нової висоти.  (М.Сингаївський)

          Яким повинен бути сучасний учитель? Діти хочуть, щоб вона була поблажливою, доброю, цікавою, веселою. Батьки учнів бажають бачити перед собою ділову, уважну та справедливу людину. Адміністрація школи хоче мати в колективі енергійного, дисциплінованого, творчого робітника. Так, це важливі риси. Але учитель – людина, іноді зовсім не досконала. Тому на перший план виходить повага до кожної особистості. На неї заслуговують і вчитель, і учень, і батьки. Головне – взаємоповага. А ще любов до дітей і своєї роботи. І треба жити під девізом: «По роботі честь, по заслузі й слава».

          Лунає дзвоник. Уроки закінчено. Учитель поспішає до свого класу. Чи не забули записати домашнє завдання? Хто залишається на репетицію? Чи поїдемо до театру? А «дівчачі» секрети? А суворі розмови з хлопцями? Ніби вирішила всі нагальні питання. Діти пішли додому. А вчитель сіла перевіряти зошити, готуватись до наступного робочого дня. Потім піде додому, тягнучи за собою свою малу дитину. Життя продовжується. Вечір.

  17. Даю згоду на внесення інформації в базу даних та публікацію матеріалів в періодичних та інших виданнях з можливим редагуванням.

Поиск
Форма входа
Календарь
Ссылки
Copyright MyCorp © 2024
Бесплатный хостинг uCoz